Välkommen till oss 4 maj – Elitloppet startar på travskolan

Det är många inom travet som har en dröm om att nå Elitloppet och tävla tillsammans mot eliten. Vägen till toppen börjar på travskolan. Det är på travskolan första stegen in i sporten tas, för att uppleva trav och lära sig allt inom sporten från grunden. Välkommen på öppet hus hos oss 4 maj för att kanske starta din väg mot Elitloppet!

Den 4 maj håller travskolan på Skellefteåtravet öppet hus i samband med årspremiären för ponnytravet. Hoppas vi ses på årets roligaste öppet hus dag!

Under dagen finns erbjudanden som riktar sig till dig som vill testa på travskolan. Erbjudanden gäller både sommarens aktiviteter och kommande kurser till höstens termin.

Öppet hus lördag 4 maj Skellefteå

Kl.11.30 Entrén öppnar

Kl.11.30 Maskoten Stegis bjuder in till pyssel och tipsrunda

Kl.12.00 Första ponnyloppet startar