Elitloppet startar på travskolan - Träffa Kalmartravet på Lindsdalsdagen den 18 maj

Det är många inom travet som har en dröm om att nå Elitloppet och visa upp sig med de bästa av de bästa. Och vägen till toppen börjar på travskolan. Det är på travskolan de första stegen tas, för att uppleva trav och lära sig allt inom sporten från grunden. Vi har kurser och aktiviteter för alla, både barn och vuxna! Välkommen att träffa oss på Lindsdalsdagen den 18 maj för att kanske starta din väg mot Elitloppet.

Elisabeth Almheden tog sin B-tränarlicens hos oss för tre år sedan, söndagen den 26 maj startar hon sin egen tränade häst A Fair Day i Elitloppet! <3 Inget är omöjligt!

På Lindsdalsdagen den 18 maj mellan kl 11.00-15.00 får du chansen att träffa travskolans ponnyer och ungdomar! Det finns möjlighet för barn och ungdomar att prova på att köra en ponnytravare eller bara klappa och gosa med en ponny.

Var med i en utlottning av fina priser!

Familjebiljett till ICAs familjdag på Kalmartravet 6 juni (värde 300kr)

STL Sommar travkurs för barn eller vuxen (värde 299kr)

Du får också veta mer om våra kommande aktiviteter på Kalmartravet!

Du får också veta mer om våra kommande aktiviteter på Kalmartravet!

travskola@kalmar.travsport.se