Välkommen till oss 20 april – Elitloppet startar på travskolan

Det är många inom travet som har en dröm om att nå Elitloppet och visa upp sig med de bästa av de bästa. Och vägen till toppen börjar på travskolan. Det är på travskolan de första stegen tas, för att uppleva trav och lära sig allt inom sporten från grunden. Välkommen att träffa oss på publikplats den 20 april för att kanske starta din väg mot Elitloppet.

Vi bjuder på en fartfylld tävlingsdag med både stortravspremiär och två ponnylopp.

På publikplats finns travskolan med ponnysar och du som barn får sitta upp och provköra och om vädret är med oss blir det även även käpphästrace! Så kom och prata med oss om dina möjligheter i vår Travskola!

På plats har vi även hoppborg från ZOOMARKET!

Vid nederbörd och dåligt väder kan utomhuseventen som käpphästhoppning/hoppborg förändras/bli inställda.

travskola@visby.travsport.se