Om Travskolan Rättvik

Travskolan ligger på travbanans stallbacke, mitt emot infarten till själva travbanan. Vi delar stall med travgymnasiet i Rättvik.

Parkering utanför stallet, utom tävlingsdagar då vi hänvisar till parkeringar utanför stallbacken, exv. På publiksidan.

Hos oss kan du låna hjälm och säkerhetsväst. Vi rekommenderar oömma kläder och skor anpassade efter väder. Om man glömt regnkläder/vinterkläder har vi några uppsättningar att låna ut i storlekar från 122 och upp till vuxenstorlekar.

Vi har terminslånga kurser vår och höst från 5 år och upp till vuxenkurser, på olika nivåer. Kortare specialkurser med olika teman. Vi har läger med eller utan övernattning alla lov. Dessutom tar vi emot grupper för event, till exempel företagsaktiviteter, möhippor, födelsedagsfirande. Vi anordnar tandemvagnskörning och barnkalas efter kundens önskemål.

travskola@rattvik.travsport.se