Tack för din bokning på travskola.se!

Vad kul att du bokat kurs, nu är ett bekräftelsemail på väg till din inkorg med uppgifter på din bokning.

Varmt välkommen till oss på Sundbyholms Travskola!

För att hitta till oss så tar ni er till Sundbyholms Travbana. Därefter följer ni skyltar mot P- Travskolan. Parkera gör ni längst bort på parkeringen och kommer sedan gåendes in genom grinden.

Avbokning & igenkörning
Kan man inte komma på sin lektion måste detta meddelas till din instruktör senast 2 timmar före lektionens början.
Man kan sen ta igen den avbokade lektionen genom att komma på likvärdig kurs, prata med er instruktör om det. Endast lektioner som är avbokade minst 2 tim innan kursstart kan tas igen.

Påbörjad kurs återbetalas ej utan intyg.

Försäkring
Inom travskolan finns två försäkringar för de aktiva samt lärare och elever; Ansvars- och olycksfallsförsäkring.
Olycksfallsförsäkringen gäller vid personskador på den som kör, rider eller handhar hästen på något sätt.
Ansvarsförsäkringen täcker personskador på en utomstående eller skador på utomståendes egendom som ponnytravhästar orsakar p.g.a. att den som handhar hästen har varit vårdslös.
Men vi rekommenderar att ni har en egen försäkring också.

Utrustning
Oömma kläder och rejäla skor/stövlar är att rekommendera. Vid ridning krävs sko/stövel med klack.
Hjälm och säkerhetsväst finns att låna.

Sociala medier/Föreningskläder

Följ oss gärna på Facebook och instagram så missar du ingen information.

På netshirt hittar du vårt utbud av fina kläder.

Inte fått ett bekräftelsemail?

Om du mot förmodan inte skulle mottagit en bokningsbekräftelse på mailen ber vi dig kontakta vår kundtjänst på tel. 08-475 27 00 eller maila travskola@travsport.se. Glöm inte att kolla din skräppost.

Vid frågor gällande kursen kontaktar du Malin Fagré på Sundbyholms Travskola 070 240 40 05

sundbyholm@travskola.travsport.se

Vi hoppas att du ska få en bra upplevelse på travskolan!