Evenemang på travskolan

Privatlektion

Vi skräddarsyr upplägget för varje person efter önskemål och kunskaper. Det kan vara första mötet med en häst, fördjupning i körning, hästskötsel m.m. Vi har 1 timme eller 2 timmars lektion.

Pris 1 timme 300kr, 2 timmar 500kr

Ponnykörning med konbanerace max 15 deltagare

Hela gruppen deltar och vi använder oss av våra trygga ponnyer. Tävlingsmoment kan variera. Här sätter man simultankapaciteten på prov: Det gäller att inte putta ner körkonerna samtidigt som man håller farten uppe. Den som kör snyggast och fortast vinner!

Grundavgift 1500:- upp till 6 deltagare, är ni fler än 6 personer gäller+150kr/person (+moms för företag)

Barnkalas

Ett barnkalas på Karlshamnstravet innefattar först en rolig körstund anpassad till gruppens förmåga tillsammans med våra ledare på vår körplan och sedan fikar ni eller äter lunch som ni själva tagit med er i våra lokaler. Det finns fullutrustat kök med porslin och dylikt att använda. Hästaktiviteten pågår ca 2 timmar.

Grundavgift 300kr och 150kr/deltagare. Priset är inklusive moms och försäkring. Minst 5 barn och högst 15 barn

För bokning kontakta Annie Roos 0723688167 eller annie.ros@tingsryd.travsport.se