Evenemang på travskolan

Här hittar du andra evenemang som vi erbjuder på travskolan i Bollnäs. Alla är välkomna att boka, även om man inte går i travskolan.

Privatlektion

Vill du spetsa din kompetens lite extra och få lite extra hjälp på traven? Då är privatlektion någonting för dig. Under en privatlektion får du en skräddarsydda tips utefter dina förutsättningar.

Inför privatlektionen kommer ledare och deltagare överens om var fokus ska ligga på och vad lektionen ska handla om. Det kan vara alltifrån foderkunskap till balansering eller att förbättra din montésits. Utbudet är brett.

Vill du få bättre samspel med din travhäst/ponny? Då kan en privatlektion vara perfekt för er. Även om du inte har en egen häst/ponny kan du anmäla dig till en privatlektion, vi har snälla hästar och ponnyer som älskar att göra sitt jobb. Privatlektioner kan vem som helst boka in sig på oavsett ålder eller förkunskaper.

Hör av dig till travskolan vid intresse av att boka eller skicka ett mail, varmt välkommen!

Barnkalas på travskolan!

Nu kan du ha ditt kalas i stallet med våra ponnyhästar.
Du och dina gäster får mysa med ponnyhästarna i stallet och åka en tur med vagn. Fika i klubbstugan eller ute om vädret tillåter. Du får tre timmar här hos oss för 200kr/barn. Ni kan vara 5-15 st.

Välkommen att ringa och boka tid och datum med oss.

Tandemkörning

Testa tandemkörning, en häftig upplevelse. Du sitter framför en professionell kusk, som guidar dig genom hela loppet.
En perfekt aktivitet som passar bra som ett företagsevent, anställda eller kunder, eller varför inte tjejgänget, svensexa, möhippa, eller överraska någon som fyller år?

​​​​​​​Pris : 750 kr

Kontakta oss för mer information och bokning:

Karin Edvinsson, 079 585 58 85

karin.edvinsson@bollnas.travsport.se