Välkommen till oss 25 maj – Elitloppet startar på travskolan

Det är många inom travet som har en dröm om att nå Elitloppet och visa upp sig med de bästa av de bästa. Och vägen till toppen börjar på travskolan. Det är på travskolan de första stegen tas, för att uppleva trav och lära sig allt inom sporten från grunden. Välkommen på öppet hus hos oss 25 maj för att kanske starta din väg mot Elitloppet.

Torsdag den 25 maj kommer vi att ha Travskolans dag och öppet hus på travskolan. Ta med dig familjen och kom och kolla på trav här på Bergsåker. För barnen kommer det att finnas möjlighet att prova på att köra ponny och ni kommer att kunna träffa alla våra hästar och se hur vi har det. Det kommer att finnas möjlighet att gå på en stallbacksvisning för att se allt som händer och sker under en tävlingsdag. Vi kommer även att ha en tipsslinga med fina priser denna dag.

Tider för alla aktiviteter kommer att komma inom kort!

Boka in 25/5 i era kalendrar

Elitloppet startar på Travskolan