Välkommen till oss 18 maj – Elitloppet startar på travskolan

Det är många inom travet som har en dröm om att nå Elitloppet och visa upp sig med de bästa av de bästa. Och vägen till toppen börjar på travskolan. Det är på travskolan de första stegen tas, för att uppleva trav och lära sig allt inom sporten från grunden. Välkommen på öppet hus hos oss 18 maj för att kanske starta din väg mot Elitloppet.

Torsdag 18 maj bjuder vi in till Öppet Hus på Travskolan i samband med vår stora Familjedag på Axevalla!
Så ta med dig hela familjen och kom till oss på Axevalla och besök vår travskola och lär dig mer om travsporten

Vad händer hos oss på Travskolan?
- Prova på körning i paddocken under dagen, 12.30-13.15 och 14.15-14.45
- Elitloppsponnyn Emmeros Henning besöker travskolans stall kl. 14.15. Kom och träffa honom och hans tränare!
- Erbjudanden på kurser, exklusivt bara för idag
- Tipspromenad

Utöver Öppet Hus i stallet händer det massa roliga aktiviteter på området, se nedan:

travskola@axevalla.travsport.se