Travskolan på STL Sommartrav

Under hela STL Sommartrav erbjuder alla Sveriges travskolor en Prova På-kurs för endast 299 kr.

STL Sommartrav är en landsomfattande turné, med 26 tävlingsdagar under 10 veckor. Travet är bäst på sommaren - och sommaren är bäst på travet - och under de här folkfesterna vill vi ge fler möjlighet att testa trav. Därför erbjuder alla landets travskolor en Prova På-kurs för endast 299 kr. Prova På-kursen innehåller tre kurstillfällen där man får testa att köra, sela & lära sig grunderna i att ta hand om hästen. Det är för alla åldrar - en perfekt aktivitet för såväl barn som vuxna - eller varför inte tillsammans!

Här hittar du alla Prova På-kurser - vilken är din närmsta travskola?

*Om barnet är yngre än 5 år - kontakta travskolan före anmälan för att säkerställa att kursen är lämplig för så små barn.

Vi ses på travet!

Publicerad tisdag 28 maj 2024.