Kusktalanger äntrade Bergsåker!

Idag besökte Bonnier News Bergsåker. Ett taggat gäng besökte oss på Travskolan, och sällan eller aldrig har vi skådat så många kusktalanger!

Otroligt taggade och tävlingsinriktade kusktalanger äntrade idag Bergsåkers arena. En hel arbetsgrupp från Bonnier News ville prova lyckan bakom våra fina ponnyer, och vilken match det blev! Med fokus på precision och kontakt/samspel med hästarna gjorde samtliga deltagare en toppenprestation! Deras positiva inställning och glada sinnelag smittade av sig på hästarna, som alla gjorde sitt yttersta för att prestationen skulle bli så bra som möjligt.

Vinnaren, som med endast två sekunders marginal till tvåan blev William Takolander som förutom med den ära och berömmelse vinsten innebar nu även kan titulera sig toppkusk på kontoret framöver. Vi gratulerar honom till den ärofyllda segern och hälsar hela Bonnier News varmt välkomna tillbaka!

Publicerad tisdag 21 november 2023. travskola@bergsaker.travsport.se