Upplev Trav på Sundbyholm travskola

Sundbyholm travskola vill erbjuda barn och unga en hästnära upplevelse på travskolan. Genom "Upplev Trav" vill vi ge så många barn och unga som möjligt en inblick i travlivet, för många blir det kanske allra första mötet med hästar och en upplevelse för livet.

Det kommer att ges möjlighet för alla barn att klappa och komma nära hästarna, det kommer även att finnas möjlighet att få prova på ridning och/eller körning. På travskolan finns trevlig och kompetent personal som är vana att ta hand om grupper med barn och hästar, så du som förälder behöver inte ha någon hästvana sedan tidigare.

Det kommer finnas goodiebags och utlottningar under dagen.

Under kvällen är det tävling på travbanan, kanske stannar ni kvar för att uppleva några lopp live?

Anmäl senast 24 augusti till travskola@sundbyholm.travsport.se. Läs mer här. Hoppas att vi ses på Sundbyholms travskola i augusti!

Publicerad måndag 26 juni 2023.