Pontus på travskolan, digital clinic

Följ fälttävlans ryttare Pontus Hugosson till Åby Travskola. I samarbete med Hästnet presenterar vi digital clinic där Pontus tillsammans med sin kompis Hanna besöker travskolan för att lära vad travskolan har att bjuda på.

Ifjol publicerades fyra TikTok-filmer där Pontus besöker Solvalla Travskola. I år följer vi upp med en digital clinic där ni kan se mer i detalj, hur funkar det att gå på travskolan? I denna clinic får se ni allt från vardagen till hästen, selning, hantering, ridning, körning och socialt. På en travskola spelar det ingen roll vilka förkunskaper du har, det du behöver är kärlek och intresse av hästarna. Instruktör Sanna guidar Pontus och Hanna genom dagen med sina värdefulla tips. En djupdykning in i travskolans värld där man hittar många gemensamma nämnare med andra hästsporter.

Är du nyfiken på travskolan och travsportens värld? Missa i så fall inte denna clinic, klick här.

Publicerad fredag 25 augusti 2023.